Saturday, September 25, 2010

When you fall someone..



.........when you fall someone..do you tell them  or do you keep quiet? The choice is yours...

......entri nie tuk perempuan jek....
....uhu..
kalau aku ...akan memilih untuk diam jek...sebab  perlu ke beritahu kat dia...
sebab musabab mengapa kita tak perlu bagitahu dia..

1) kalau girls beritahu si dia....mungkin dia akan merasakan  mungkin ada lagi rami perempuan diluar sana yang suka dalam diam kat aku..kan,..kan,...kan...dia akan rasa dia lelaki hot..walau muka macam pecah rumah..

2) apa sebenarnya tujuan girls nak bagitahu..suka sebagai teman atau suka lebih daripada seorang teman

3) respon yang akan diberikan kepada girl yang meminati nya...kalau lah girl tue tak menepati citarasanya atau dalam maksud yang lain HUDUH..wink..wink.. dia akan beritahu kat kawan -kawan nyer..tue la perempuan x sedar diri tue...

4) kalau girl yang meminatinya boleh la dikatakan cun la..ade rupa dan gaya..mungkin dia akan beritahu kat kawan-kawannyer..tue la perempuan yang tergila-gila kat aku...

.....hohoohoho..amacam???...betul tak??..
....kalau lelaki yang berada disituasi ini tak jadi masalah nak luahkan..walaupun sekarang istilah perigi cari timba dah ramai buat..aku tak akan buat sebab...sebagai perempuan kita perlu cari orang yang betul-betul sayang kat kita..biar dia yang sayang kita lebih daripada kita sayang dia...
kalau suka si dia tunjukkan lah isyarat yang kita suka or jatuh cinta kat dia ..sekurang-kurangnya dia tahu kehadiran kamu ...
tak perlu kot beritahu...tue pendapat aku lah..lain orang lain caranya...just nak berkongsi jek..

No comments: