Wednesday, May 19, 2010

My Birthday 23 years old

...terlebih dahula sebelum menulis ceritera kat sini maka elok kiranya bersihkan sawang-sawang kat blog aku nie...bukan tak nak update tapi..terasa malas sangat tangan ni nak menaip bila balik kat kampung nie tau....
2 April 2010...maka umur aku genap 23 tahun ...fuhh...ingat masih 21 tahun lagi...hahahhaha...tak sedau dah 23 tahun...*bahasa melaka sedau=sadar.*...tapi lambat sikit sambut....suprise pun dah x de..sebab dah buat suprise party masa umur aku 21 tahun ...jadi tak perlu la buat suprise lagi sebab dah mcm tak suprise lak...sebab yg membuatnyer org yg sama..semua kawan2 aku dah merasa suprise masa semester 2 lagi kitorang dah buat benda alah nie...masa tue umur aku 21 tahun..konon-konon dah 21 tahun...kunci kebebasan la...


Picture kek kat bawah nie aku n bestfriend aku beli sama-sama...celebrate kat umah jek..x de tetamu jemputan...cuma bagilah housemate merasa kek yg we all beli nie...kek nie beli gak sempena kitorang dah berjaya mendapat lesen kereta.....


.........air bandung+maggie sedap goreng campur ngn bihun untuk nampak banyak..+kek coklat RM10...

.....Cukup la mengeyangkann perooottt....2 orang nie....

No comments: