Sunday, July 4, 2010

..Bila Jadi Yang Kedua

 
 
dah 2 hari rumah aku sunyi tanpa adik-adik dan ibu ayah 
kerana menghantar enor ke Universiti Utara Malaysia di Sintok ..
jauh nun bersempadan dengan Thailand..
jadi hari ini aku dan adik aku ..ala yang muda setahun jek dari aku tue..maka kami pergi la ke bandar Melaka..bukan jauh pun 20 minit jek dari umbai...
pergi la bersiar2 di dataran pahlawan dan mahkota parade...
sambil tu rembat la mana-mana barang yang berkenan kan..tanpa disangka2 adik aku nie nak jumpa duda dia..maksud duda disini adalah gelaran untuk untuk exbf adik aku nie..tau..
nak settle beberapa perkara...aku mula tak bagi la...tapi kena gak jumpa...yang peliknyer dah putus tapi dudaduda dia nie belikan jam vincci..heran aku...so aku tanya la kat  adik aku  kenapa dia belikan jam tangan.. 
rupernyer adik aku mintak balik jam yang dia bg kat masa bezdaynyer...
tapi duda nie tak nak bagi ar..nak simpan wat kenangan...BUWEKSS..
Jadi nak adil duda nie belikan jam yang sama jenama la...ermm...malas aku nak layan budak2 bercinta..ceh padahal selisih setahun jek..
aku dah berapa kali nasihat kat dia ..dah berbuih mulut aku nie pot pet pot pet jangan main rembat jek ambil seseorang jadi bf kita walaupun pada mulanyer skandel2..la...biasa ar tred org sekarang...
bukan memilih..tapi tengok sekarang..kat politeknik merlimau dia couple ngn ko...kat negeri dia Johor rupernyer ada makwe lagi satu..aku dah agak dah...kan...kan...kan...
sekarang tiap -tiap malam adik aku nangis sebab tertipu...
tema hidup aku senang jek bukan rugi apa-apa tinggalkan orang macam tue sebelum keadaan jadi lebih parah ...sebab the end of story duda tue akan pilih the first love at Johor tue..sebab alasan yang akan diberikan ialah
1dia mesti dah lama kawan or..
.2.mak ayah dah kenal
3.termakan budi
.............nie adalah hasil kajian aku.............
...............aku rasa nak cekik jek ex bf  or duda aku tue....dia boleh cakap apa kat adik aku..kenapa perangai kakak awak macam tue..tue baru aku buat muka belum bersuara ..
kalo aku mula bersuara sure 7 keturanan dia benci aku..hahahahah..ada aku kisah...
...yang sana nak...yang sini nak..
aduhai-aduhai..kalo hensem aku faham la ramai peminat...nie kategori D..tapi ada hati nak pasang 2..
sangat tak boleh dimaafkan....ingatkan kalau tak hensem setia..tapi haprak...
Akhir kata...dari aku just single is simple couple make trouble...
...........
..............
............
...............


No comments: