Thursday, October 28, 2010

malam pra graduasi pendidikan sejarah

mode hari nie tak berapa baik sebab rasa macam agak sedih+sayu+sadis sebab tak lama lagi saya dah tak bergelar mahasiswa lagi..dan bakal dipanggil CIKGU...hu3
tak lama lagi tamat kisah hidup saya di upsi dan semua akan membawa haluan masing-masing dan kisah hidup mereka dengan apa yang mahu mereka corakkan....
malam pra graduasi ini di buat kat hotel kat KL..tapi tak semua pergi sebab mahal dowh..rm 100..kan..kan..setakat makan-makan pastu bergambar mana sempat weii..kalau di buat percutian 2 hari satu malam mungkin banyak memori kita bersama kan wahai budak-budak sejarah..huhuhu...
malam nak cerita panjang-panjang 
gambar-gambar boleh menceritakan semuanya...
apa lagi joommm..layannnn.............^.....^.........
..konon...macam puteri la...hohoho..


kadang-kadang saya seorang pemalu...hi3 

friends forever and everr


friends forever


si cantik dari sabah dan sarawak


motif???..nak tunjuk bibir seksi..ha3..nak letak kat fb segan..letak kat sini la..hu3


......cute tak reben saya.....

..........ngn bFF saya...





.....roomate saya masa semester 1.................

................




baju ala punjabi ni beli kat kedai india teoi jalan di pekan tanjung malim( last minute weii)...handbag rembat adik aku nyer..kasut wedges ( yg tunggu nak dibuang dah nak rosak) bajet x de..pakai jek apa yang ada...



ni la kawan terbaik yang aku pernah jumpa..tapi kalau dia moody ...aku jek leh handle...org lain error...


No comments: