Saturday, October 30, 2010

SENYUMAN MASAM MANIS





Kenapa saya buat entry ini...
sebab ramai kata muka saya selalu masam...
ermm..mungkin ya..sebab kadang-kadang saya moody..penat..
dan lagi satu air muka saya memang macam tue tidak boleh diubah..
.tapi saya akan senyum yang panjang yang tahap sehingga telinga bila saya terjumpa Mr ABC...hu3..
tak tahu kenapa bila tertentang mata saya akan senyum kat dia...he3..
dia pon senyum balik..jadi tak malu la senyum kat dia...hu3...
pernah saya senyum kat sorang guys..dia tak balas pon..
ermm macam la saya nak ngorat dia..
saya cuma sayang kat Mr. ABC jek....
tapi malu nak cakap..mana la tahu dia hanya suka saya sebagai kawan...mesti saya sedih..
eh ...saya bukan nak cerita mengenai Mr.ABC .
.tapi nak cerita mengenai peristiwa yang berlaku kat pasar malam tanjung malim tadi ..
malu saya tau..encik sayur tegur muka saya masam..dan suruh saya senyum,..
semua pekerja kat situ tengok saya...
adehhh...masa tengah pilih sayur takan saya nak buat muka kontrol ayu gitu..kan..kan,..kan....
nanti kata saya tengah berangan la...
macam-macam la encik sayur nie...
lepas nie saya akan tambahkan manisan dalam senyuman...
^..^ saya akan tunaikan permintaan Mr ABC yang mengidam makan kek batik tapi nanti kawan-kawan saya ketawakan saya la pulak...ermm malu laa...hu3


No comments: