Sunday, November 28, 2010

MAIN TARIK TALI

.........................................................................................................................................................................
aku rasa semua pernah main tarik tali..seriusly aku tak berapa suka sebab akan menyebabkan sakit tangan ,kaki dan sebagainya...
hanya orang yang gagah perkasa dan berbadan seperti Malik Nor jek yang layak main tarik tali...sebenarnya aku bukan nak tulis pasal main tarik tali yang itu..
tapi main tarik tali dalam perhubungan cinta....
tadi aku terjumpa la kat you tube mengenai video perkhawinan elyana ..
ala yang nyanyi lagu bagaikan tapak sulaiman tu ..
tajuk video tu Love Story Elyana Dan Khairul...
Video tu macam drama pendek menceritakan macam mana diorang bertemu ..bercinta dan khawin...
yang sweetnyer elyana rupanyer yang melamar khairul nie..OMG...hahahhaha...
cayalah elyana...aku adalah salah seorang peminat elyana...
hasil penilaian dan analisis aku...
elyana ni masa berlakon dalam drama dunia baru mesti dia jadi loser dalam percintaan..
.loser dengan adif..rizal dan bos dia....
agaknya dia tak nak jadi loser love macam drama dunia baru tu yang dia ambil langkah drastik macam tu....erm tak salah girl nak mulakan ...
nak bagi tips ar...eh ceh..ceh...ceh macam la aku ni pro sangat dalam bercinta kan ..
.kalau perempuan nak mulakan boleh tapi tengok ar lelaki tu macam mana...

1) kalau dia nie peramah yang sangat2 dengan semua perempuan ...erm tak yah lah nak mulakan luahkan perasaan ke...ngorat2 bagi tanda-tanda yang kita suka dia..sebab belum kompem dia akan terima kecuali kau cun macam lisa surihani...hahhahaha...

2) lagi satu lelaki-lelaki kaki ayat-mengayat..ni kompem banyak kawan perempuan tapi tak de awek...aku dah banyak kali jumpa dan berkhawan dengan diorang...memang best...la kawan ngan orang macam ni....tapi kalau korang lamar dia memang dia tak hargai la kot

3) ...tapi hasil penilaian aku husband elyana ni macam pemalu tak juga la tapi agak lembab dalam bertindak soal hati dan perasaan (lelaki macam ni memang wujud)....iaitu lambat tangkap tentang someone love you.....tapi korang make sure la dia pon memang suka kat korang...bukan anggap ko kawan jek...nanti korang yang malu sendiri..

4)..kalau ko suka kat lelaki tu tapi dia pon  suka kat ko tapi malu-malu nak luahkan kat  ko...bagus korang bagi pelempang...hahahha...kejam tak aku...yer lah mcam dalam mulut ade mutiara jek....
jadi laki kena la berani...tanggung risiko diterima atau direject...

5)kalau yang main tarik tali lak....ko tunggu dia mulakan..dia pon tunggu ko mulakan..alamatnyer...sampai ko tua lah tak terluah perasaan yang mengebu di hati. ...antara kamu....hak3...


moral dari entry main tarik tali...kalau aku ..aku tak akan tarik tali tu ..tapi aku akan lepas kan...hahhaha....sebabnye korang pikir ar sendiri...
.............bye ........