Saturday, January 9, 2010

Restaurant Seoul Garden..,,hidup biar sedap..


...aku dan nanie semasa enjoy makan di seoul garden..nanie ini yang memperkenalkan makanan steambot kepada aku..bayar rm18++..tapi boleh makan banyak-banyak sampai kembung perut dan rasa macam nak meletup..aku cadangkan lah kepada korang  yang nak cuba makan korea sesuai la sangat makan dekat sini tetapi kalau first date tidak sesuai makan di sini kerana nanti mesti korang malu-malu kan nak makan banyak-banyak..sebab rugi lah kan bayar mahal-mahal tapi makan sikit sahaja..So,makanan ini sesuai lah yang kuat makan macam aku ini dan korang kena cari kawan-kawan yang pelahap sebab kalau makan berlumba-lumba mesti kita akan banyak makan dan lepas korang dah bayar di kaunter mesti rasa berbaloi sangat makan di sini So, .memang sesuai la tempat ini kepada korang yang hendak cuba sesuatu makanan yang baru. Selain itu, kalau dapat gaji tue aku cadang kepada korang makan lah disini untuk meraikan kejayaan korang penat bekerja sebulan...Ceh aku ini macam dibayar pula untuk memperkenalkan kepada korang tentang kewujudan restaurant ini di Malaysia...ok try it k..

  Ini adalah aisyah dan nanie yang terpancar jelas diwajah mereka bahawa betapa best nyer makanan di sini. So,aku cadangkan you all cuba makanan di sini..ok


No comments: