Friday, March 5, 2010

Bila Kawan Baik sAYA Dah Khawin......

........................14 Febuari 2010..my bestfriend khawin...sedih or gembira...aku sebagai kawan mesti lah tumpang happy untuk dia..tapi dalam masa yang sama sedih pun ada..ye la bila dia dah khawin mesti aku dengan dia tak macam dulu....teringat masa we all sama-sama f6...kami janji hendak khawin lewat sebab hendak jadi wanita bekerjaya la kononyer...tapi jodoh dia sampai dulu..aku lak??...tak tahu la bila...belum jumpa yang sesuai dengan jiwa aku....semua nyer perhubungan aku asyik hang n stuck dipertengahan.....erm...biarlah masih muda lagie 23 tahun...muda ker???....matang kot..matang??..entah la...nanti aku cermin diri nie k....ni aku beberapa picture sempat aku snap..untuk disimpan buat kenangan.....

 

 ...........dari kiri..nadia, aku, husband eca, aisya ibrahim, amira baki......tapi dalam gambar nie ntak ada nisa lak sebab dia balik wal la kan..ye la orang sudah ada suami kena ikut cakap suami..sudah 2 orang kawan aku khawin tau...kemungkinan lepas ini amira baki pula punya giliran...aku dan nadia tak tahu bila sebab we all study lagi..ade setahun lagi..jenuh hendak tunggu bila hendak habis study ini...aku tidak sabr hendak kerja ada duit sendir ini...

 

.....Sempat ambil gambar ini sahaja...aku dan nadiah datang lambat..so ini sahaja la persalinan baju yang aisya pakai yang dapat aku snap...cun kan kawan aku ni...peh budak kecil ini entah apa yang dimakan...termasuk pula gambar dia ini..


 
 ......gambar ini pula masa malam berinai...selepas akad nikah..dak aisyah ini tukar baju untuk bersanding pada malam berinai ini..pakai kurung jawa warna biru gitu..sangat cantik...

  


..........dapat aku snap picture dengan aisyah..dia ni tak habis-habis gelak sahaja....dah jadi bini orang perangai gila-gila dia tetap ada lagi..erm ada yang kata muka dia ade iras-iras emilda rosmila..ala yang berlakon dalam Nigina atau Manjalara tue...iyer ker..???...yer la tue..hihihihi

 

.....ni la husband dak aisya ibrahim nie...manis sahaja senyuman nyer...setahu aku ini  first love eca..masa school dia n aku sama sahaja tak ada pun cinta-cinta monyet pun...dia kenal husband dia masa sama-sama kerja di putrajaya..ermm...sepadan kan diorang..aku pun hendak khawin dengan first love aku tau...tapi aku belum jumpa lagi ...wawawawawa....erm.hendak kata memilih...tak juga tapi sebenarnya tidak terpilih ...wawawawa....sedih x????....x sedih pun biasa jekk...lagi mau tanyer kan...

No comments: