Friday, April 23, 2010

ADAMAYA...BEST SYIOK.....







 .....WAaahhhh.....inilah cerita yang wajib dilayan untuk semua rakyat Malaysia...
best sangat untuk muda mudi remaja yang dilamun cinta.
.yang tak dilamun cinta macam aku pun boleh layan.
.nenek aku pun dia  layan citer nie...sungguh tak percaya...selalu nyer dia tak layan cerita orang-orang muda nie..yang dia layan cerita Senitron yang entah apa-apa jek tue....
PEeeeHHhhhh...citer nie sejuk jek tengok muka-muka pelakon nyer kannn....
sekarang nie pergi tanya mana-mana girl semua nak cari ciri-ciri sifat yang ada   macama Adam...
tapi kalau nak cari muka macam Adammm....memang tak la kan...bak kata orang cermin dulu muka kita nie dulu....tapi Adam dalam cerita ciri nie cool jekk....tak emo -emo punn macam
 Mika....Dani dan exboyfriend Shazlin tue....erm memang lelaki yang patut dijauhi..
..................Kesimpulannyer sokong ar drama Melayu...............

............Ni lirik yang wajib dihafal......

Ost Adamaya – Yang Terindah – Dakmie

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

No comments: