Thursday, April 22, 2010

...Sungai Samak....Tanjung Malim...




dah lama tak menconteng kan sini...al maklum ler mood exam...busy ler katekan...*konon rajin study*...sebelum aku menduduki exam..aku dan kawan-kawan pergi mandi manda at Sungai Samak...nak lepas tension dan menjerit sesuka hati kat situ..dan x de sapa larang n pesan kat aku kat situ...tolong diam.....kalo ada orang suruh aku diam...ada aku kisah??? nie kat sungai bukan kat labry ...dah semester 6 aku kat UPSI nie baru tahu kat situ rupanya Sungai tue..dekat dowh dari umah sewa aku...tapi tempat dia sunyi...walaupun nampak macam dekat tapi adalah 20 minit kalau naik kereta nak masuk situ...jalan nyer berliku -liku..berlobang sungguh mencabar...tapi sunyi la tempat nie kalau nak dibandingkan dengan Kalumpang meriah sikit ramai orang....kalau aku pergi berdua dengan member aku menaiki motor kot apa-apa hal berlaku tak nanya nama nyer kan...cari nahas...ada bintang buas kew????....ade??...hu3..no komen...wawawawa......nie la keistimewaan yang ada kat Tanjung Malim berbanding kat Melaka...Tanjung malim dikelilingi gunung dan air yang jernih....huk3..aku yang cintakan keindahan alam semulajadi....jom layan gambar-gambar nie...

...........Kesimpulannyer...happy + enjoy....sok aku nak pg berendam ngn member aku...kat kalumpang ler pulakk.....adiosss.....

No comments: