Saturday, June 12, 2010

Dak SENGAL....

........Fuhhh...walau agak malas tetap cuba mencoret sesuatu..Hari nie mcm biasa cuti sem ni x bosan sbb ada Cik Ain Rohmat yg sudi bwak aku jalan2 ..eerm...stiap minggu jumaat+sabtu+ahad..jalan jek kat bandar melaka..selagi kaki kuat melangkah..hari nie Dak Anim kecik ex APIDA kawen ..kitorang pg la...sebelum tu pungut Dak Anna kat Sungai Rambai..pastu baru pergi umah Anim..peh sampai jek perut dah lapar..apa lagi serbu dulu pastu baru jumpa pengantin ..hohohooho..sangat keji yerk...pastu pengantin pon bersandng tapi lum lg habis makan lagi duk bersembang sebab dah lama gila tak jumpa Anna ni ..rindu tahap gaban...

 ni la pic mereka nie...bila imbas balik kisah hidup kitorang masa kat APIDA ..gelak jek..walaupun Anna dan Ain Sekolah kat dang anum sampai form 3 jek..tapi kitorang ngam..sbb kepala tiga2 sengal tapi diorang nie merangkap partner flys..sape-sape yang pernah duk asrama paham la maksud fly without wing...huhuuhu...keluar asrama tanpa kebenaran...aku nyer partner fly dak norme...dia sekarang sibuk bekerja mencari sesuap nasi tuk belanja aku..ngeh3..part fly aku x leh lupa bila anna n ain pakai tracksuit jek pergi bandar melaka dengan pakai speak dengan tujuan untuk penyamaran...lalalalla...semata-mata nak pg makan kfc kat sana..aku x ikut sebab x de keberanian..aku selalu fly kat pekan merlimau jek..tempat2 jauh2 tak pernah buat..part paling teruk bila diorang kantoi ngn warden masa fly pergi Muar semata2 nak makan mee bandung kat sana..aku pun sebenarnya terlibat tapi pada saat2 akhir aku tarik diri hohohohooh...dah naik pon bas sek ke pekan merlimau dan bayar 20sen jek..huk3..pastu aku turun balik wawawawa.....nasib baik tak pergi sebab kantoi beb dengan cikgu sains yang ajar ain...dia bg tahu warden..kepoh jek...pastu pengetua lempang ain...aid..dan ummu...Anna tak kena pon sebab dia balik kampung...yang gentle bangun mengaku yang join misi ke Muar cuma Aida dan Ummu.ain .masa nie kitorang F3...lalalal..erm..walaupun korang sangat sengal + biul masa kat APIDA..tapi jd gak org bguna...


nie Cik Ain ..saje nak promote dia kat blog nie..sebab dia la penaja aku n anna....lalalalallala......lepas pg umah kawen anim terus g MP..nak karoke tuk uji vokal suare sape yang macam katak...hohohohohoh...aku n anna keberatan ye la student kan ...dah hujung2 sem duit paras hidung je la...ain yang nak sponsor lagi pun dia dah keje..aku byar duit paking jek la...hhuuhhuuh....sakit tekak aku menyanyi...memang x ditakdirkan jd penyanyi....tapi enjoy keluar lebih dari 2..selalu aku n ain jek..minggu lpas layan lagenda budak setan....nanti la nak komen filem lagenda budak setan..dah ngantuk..nie..

No comments: